Ännu en dag.

Datum:  2008-04-24   Klockslag:  10:18:42 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
I tisdags hade jag sovmorgon, igår hade jag sovmorgon och idag också. Rätt skönt, men jag har försovit mig iaf.

Men igår så var jag på sånt jävla dåligt humör så jag trodde jag skulle gå sönder. Låg hemma hela kvällen, reste mig inte ur sängen när jag väl lagt mig där. Låg och surade och mamma undrade vad det var som var fel men jag bad henne bara stänga dörren och gå där ifrån. Känns som om hela världen är emot mig just nu. Förlåt om jag sumpar lite saker, men jag kan inte hjälpa att man gör misstag.

Jag träffade min farmor igår också när jag skulle till skolan, hon är lika jobbig som vanligt. Alltid ska hon klaga på hur ont hon har någonstans eller hur jobbigt allting är. Ja, stackars henne då. Like I care ? Nej, fan jävla kärring, gå och skjut dig. Jag skulle inte sakna dig.


Nu är mitt humör på en bättre sida än vad det var igår så jag ska försöka vara lite "social" idag.
Vi får se hur väl jag lyckas med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0