Dåliga uppdateringar !

Datum:  2008-04-20   Klockslag:  00:21:52 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag är så otroligt jävla dålig på att uppdatatera denna blogg så det är skamligt ! Så nu ska jag dra min vecka lika snabbt igen, som jag gjorde förut.

Måndag: Åkte till skolan som vanligt, var där .. Hände inte så mycket vad jag vet så mer om min måndag kan man nog inte säga.

Tisdag: Jag gick till skolan, fick en bok av min svenska lärare sen så åkte jag in till uppsala och lekte lite och hade mig. Efter det åkte jag hem, la mig i sängen och somnade.

Onsdag: Var hemma för att jag var "sjuk" eller om man säger sanningen, jag orkade inte med skolan så jag var hemma. Mamma var hemma och hade sällskap av mig så då var hon nog också lite glad skulle jag tro. Sov väl mest bort den dagen också.

Torsdag: Åker till skolan som vanligt och för en gångs skull har jag med mig idrottskläder men då har vi ingen idrott ! Jag blev lite smått sur och irriterad men det gick bra ändå, va där och hade nationella i engelska sen så åkte jag hem. Rätt värdelös skolvecka för min del.

Fredag: Var tänkt att jag skulle in till uppsala med alla HP elever, men så blev det ju inte alls. Jag var hemma och hade världens huvudvärk och mådde pyton måste jag säga, Jag brukar bara vara hemma för att jag inte orkar gå till skolan men då var jag verkligen sjuk !

Lördag: Sov bort hela dagen.

Så en kort sammanfattning om min vecka : VÄRDELÖS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0