I miss you.

Datum:  2008-04-17   Klockslag:  12:32:53 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

JAG ÄR I SKOLAN, ett under.

I tisdags var jag här ett tag, sen så åkte jag till uppsala, lekte och hade mig ett tag sen så åkte jag hem och sov. Inte så mycket mer hände den dagen. Och igår så var jag hemma, sov typ bort hela dagen plus att mamma var hemma och va sjuk så jag var hennes sällskap ett tag. Kollade på film gjorde jag också tills pappa kom så vi kunde äta. Jag kom iväg till affären efter ett tag iaf, rätt bra för jag höll på att dö av svält.

Just nu sitter jag och har näthandel tror jag, vet inte riktigt vad det är men det spelar ingen roll för jag gör allting senare som jag brukar göra. Imorse när jag gick upp så var jag inte heller så glad, men det är jag aldrig. Dagen börjar med att min klocka ringer klockan sex, jag ställer fram den till sju och går upp då istället tänkte jag, men jag kom upp ur sängen halv åtta men hann iväg till bussen iaf. Rätt bra jobbat av mig. Men nu till en annan sak ! Jag hatar hur folk snackar, hur folk snackar om saker dom inte vet någonting om. Som till exempel, kan folk sluta snacka om vilka som gör vad med vem och vem som knullar vem, vem fan orkar bry sig ? Seriöst, har man ingenting vettigare för sig så kan man lika gärna vara tyst och se söt ut tycker jag. Klart alla snackar, jag också men någon gräns måste det ju finnas iaf. Man orkar inte höra allting om och om igen gång på gång. Man tröttnar tillslut. Men ja, nog om allting nu. Imorgon blir det uppsala och efter det så möter jag väl madde någonstans och åker hem till henne och på lördag blir det erika och ha lite kul skulle jag tro.

Puss på att folk får en att bli dum i huvudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0