Jag är riktigt dålig.

Datum:  2008-04-28   Klockslag:  13:50:43 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag är en dålig människa, Jag är en dålig människa, Jag är en dålig människa. Det kan inte sägas för många gånger men jag är verkligen en dålig och jävligt dum människa. Förlåt, men jag kan inte hjälpa det.

Skrattar gör jag också, det är så otroligt jävla kul, hur kan man göra såhär mot sig själv ? Haha, hur kan man låta sig själv lida så otroligt jävla mycket för en sådan sak ?  Jag förstår verkligen inte.

Men ja, nu ska jag vara glad och sitta här på lektionen, tog sovmorgon imorse och sen så åkte jag till skolan.

Puss på att jag är dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0