JÄVLA FAN !

Datum:  2008-04-09   Klockslag:  20:46:21 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Fyfan, alla bara faller ifrån och dör. När i helvete ska det sluta ?

Jag blir så jävla trött, alla bara dör, dör och dör ! Jag ska ta mig fan inte dö när jag är 45 längre, jag ska leva ett bra och lyckligt liv från och med nu. Anna, hon skulle förfan gifta sig i sommar. Men nej, där ändrade sig planerna rätt så rejält. Minns när jag såg henne sist, hon var en kämpe in i det sista. Inte som våran ndra jävla lärare som inte ens kunde komma på våran avslutning i nian för att hon hade ont i ryggen ! Jävla fitta säger jag bara om henne. Anna hade lungcancer men hon kom ändå. Där kan man snacka om att ha intresse och ställa upp.

Nu ska jag gå och sura ännu mer på att alla dör.  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0