Scars

Datum:  2008-04-21   Klockslag:  14:30:10 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag dör, seriöst. Fan va alla ska tjata då. Nu är jag i skolan iaf, sen så får jag se om jag drar hem till Erika efter och glor film eller någonting sånt skoj.

Men en sak som jag har tänkt på, ibland så kan man bara sitta och önska att man kunde stoppa tiden eller spola tillbaka den på någont vis, ändra det man borde eller inte borde ha gjort. Typ som att sitta och dricka tills man tuppar av och allt vad jag nu gjort. Men det fick jag ju ändå en hel del pengar för men ändå. Och vafan ska man göra med dom då, jo fixa körkort men det kommer jag ju aldrig göra iaf, kommer inte ha tid eller ork för att göra det. Och en annan sak, när man väl kan spola tillbaka tiden så vill man inte det heller, för det har ju hänt ett antal gånger att man får en och samma chans men så ändrar man sig hela tiden och så vet man inte vad man vill, sånt är ju också rätt så kul. Och alla jävla ärr och skit, kan man inte ta bort dom också på samma gång för dom där pengarna ? Jo, det ska jag fan göra. Slippa dom för då slipper man bli påmind hela tiden om vad man har gjort när allting var som värst. Men nu ska jag vara glad och jobba vidare med mina söta annonser.

Puss på allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0