Var ärlig eller låt mig vara.

Datum:  2008-04-23   Klockslag:  10:37:17 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)

Jag blir så jävla less på folk som ska vara falska fittor och försöka släta ut saker som dom gjort eller som dom tänker och tycker. Kan man inte bara vara ärlig på en gång ? Blir inte allting mycket enklare då ? Jag fattar inte vad man tjänar på att gå runt och ge folk falska förhoppningar eller snacka en jävla massa skit om varandra. Ja, jag har sagt det förut, jag snackar också skit, men vem gör det inte ? Det är mänskiligt. Men bara för att andra gör det så behöver man inte sprida det vidare så att det blir en stor gröt av allt. Idioter.

Och nu ska jag förklara en sak för er, jag har svårt att släppa folk in på mitt liv, men med dom få som jag gör det anförtror jag mig till och litar på till 100 %. Men nu har jag märkt att man inte kan göra det heller, alla är lika falska och idiotiska som dom andra. Man kan inte säga en sak till någon utan att någon annan får reda på den efter typ någon dag eller så. Och jag ska sluta att anförtro mig till någon. Alla människor ljuger och jag stör mig på det, jag ska sluta med allting nu ett tag tror jag.
 
Nästa gång som du vill mig någonting så är det du som kommer att få höra av dig, du har fan haft dina chanser men sumpat dom lika fort så nu ger jag upp. Du får fan klara dig själv. Jag orkar inte vara den som drar upp dig och peppar dig till allt, det är ju bara bortkastat dig vännen. Förlåt, men det är sant.

Jag säger bara, var ärlig mot mig och säg vad du tänker, tycker eller känner. Jag lovar, då lyssnar jag. Men nu, du kastar bara bort mig tid. Låt mig vara eller var ärlig, falska människor orkar jag inte med längre.


Kommentarer
Postat av: A

Du vet att jag försöker. Jag ska inte sumpa mina chanser.
Jag tar kanske din tid, men det hjälper mig iaf.

Du betyder mer än vad ord kan beskriva

2008-04-23 @ 13:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0