Veckan som varit.

Datum:  2008-04-11   Klockslag:  22:16:31 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Ja, nu ska jag summera lite snabbt om hur min vecka har varit dag för dag, om någon nu tycker att det är kul att veta. Vi börjar med min måndag !

Måndag:  Jag vaknade som vanligt runt halv sju sådär, sen så vet jag inte vad jag gjorde, måste ha somnat om för jag vaknade av att fredrik kom hem från skolan runt halv två någonting sånt. Mamma var inte så glad på mig när hon kom hem för hon tycker inte om att jag är hemma plus att hon fattade att jag inte var sjuk även fast jag sa det. Efter mammas långa predikan om min frånvaro och hela skiten så gick jag och la mig i sängen och gick inte upp en ända gång efter det. Låg och kollade film och drack vatten hela dagen. Rätt så skönt med tanke på att jag inte kan sova på nätterna.

Tisdag: Sen så blev det tisdag och jag hade sagt till mig själv kvällen innan " imorgon måste jag gå till skolan " men icke sa nicke, jag låg så skönt i sängen så då ljög jag för pappa, sa att jag var sjuk och stannade hemma och hjälpte honom att fixa lite lister och måla uppe på vinden som nu ska bli mitt nya fett najsiga rum. På kvällen så blev det lite filmer där också, vilket var rätt så skönt. Men när jag väl skulle sova så gick det bara inte, det var min jävla "psykiska störning" som störde, min ormfobi. Det kändes som om hela sängen var full med ormad och att dom bara ringlade sig runt mina ben och runt hela mig så jag lindade in mig i täcket och grät en skvätt för att jag var rädd för någonting som jag egentligen vet inte finns. Men dom där jävla ormarna återkom under torsdagen också, läs vidare och se hur det blev med det.

Onsdag: Äntligen så kom jag iväg till skolan och i tid dessutom ! Väl där så hade jag rätt så kul, vilket jag oftast har i skolan men ändå. Hade handel och lite sånt, någon lektion med Ketty och sen så blev det tillslut turism och då trodde jag och Ellen att Anna skulle halshugga oss för att vi inte var klara med arbetet som skulle redovisas (Vi hade fått en extra vecka på oss dessutom för att hinna göra klart det.) Men hon var rätt så snäll och vi slapp redovisa den dagen, men dagen efter så var det sagt att vi skulle göra det istället. Men ja, läs torsdag så får du se hur det gick. Sen så åkte jag hem efter skolan, käkade, snackade med mamma om sista april och lite sånt skoj. Märkte att  hon inte har så stor koll på vad jag vill, tänker eller tycker längre. Vi kom inte fram till någonting, men förhoppningsvis så kan det bli Stockholm för min del.

Torsdag: Ja, då var det redovisningsdags, men det var ju så att vi inte var klara med det där jävla arbetet så det första vi sa när vi gick in genom dörren var " Anna, du kan lika gärna halshugga oss nu för vi har ingenting att redovisa, sorry men hoppas du blir nöjd med häftet iaf. " Hon sa inte så mycket mer om det så nu får vi väl se hur det blir. Sen så gjorde vi inte så mycket mer den dagen. Men på sista lektionen som var idrott så hände lite saker. Joel vred knäet ur led så ambulansen kom och hälsade på ett tag sen fick vi sätta oss på bussen hem. Och tillbaka till dom där förbannade ormarna den kvällen också. Jag kunde verkligen inte sova, jag låg där och mådde allmänt jävla värdelöst, jag trodde jag skulle börja grina av panik. Funderade på att gå in och lägga mig hos mamma och pappa som man gjorde när man var liten, men så blev det inte. Jag låg kvar och pinade mig igenom den natten också. Framsteg för att vara mig och mina jävla äckeltankar.

Men nu är det såhär, jag tycker att jag har skrivit tillräckligt nu och så ska jag gå och kolla på hockeyn hade jag tänkt plus att madde ligger och sover brevid mig just nu skulle jag tro, ser ut så iaf. Men jag ska nog få tid att skriva om min fredag imorgon för den är ju inte slut ännu. Och imorgon åker vi hem iaf, hem till erika för att ha myspys kväll är det tänkt, grilla och sånt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0