Jag har inte dött, men jag återuppstår ändå.

Datum:  2008-08-07   Klockslag:  00:00:16 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag har varit lite lat, eller rättare sagt så har min dator varit heido och jag har inte haft tillgång till någon under den senaste månaden, men snart är jag tillbaka !

Och då är jag bättre än vad jag var förut.

Under tiden som varit har det hänt en del, både trevliga och otrevliga saker men det tar jag inte här. Annars så kan jag väl säga att hela min sommar har gått ut på att jobba och sova, dricka lite då och då sen typ bara varit hemma.
Jag kan också säga att jag fått en och annan kniv i ryggen under tiden, men de såren läker nog tillslut de också.

Kan med en lättat hjärta och sinne be om ursäkt för allt jag gjort och inte gjorde men done is done, what to do lixom ?

OCH ALLA BORDE HA EN DANIEL !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0