Jävla fan.

Datum:  2008-12-27   Klockslag:  01:43:45 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Just nu så är jag rädd.
Så otroligt jävla rädd..

Kommer jag att förlora dig för alltid eller bara för stunden?
Du skrämmer mig och gör mig totalt förvirrad.
Jag hatar varje del av dig, din personlighet och din kropp.
Det finns ingenting som får denna text att flyta samman men fyfan i helvete vad du kan knäcka mig.

På bara några sekunder fick du mig att se rött istället för den där klara gröna färgen som var innan.
Jag skulle kunna säga att du inte känner mig alls, men då skulle jag ljuga för varenda människa som går i ett par skor.
Jag skulle också kunna säga att du är underbar, för det är du.

Den som lyckas knäcka mig måste känna mig, den som lyckas borde få en medalj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0