uppdatering förstår ni.

Datum:  2008-12-19   Klockslag:  00:18:40 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Nu är jag tillbaka efter mitt "break" !

Det är så att jag inte har haft en fungerande dator på sisådär 3 månader kanske, rätt skönt om man ska säga så.
Men bloggen har legat under is den tiden då också.

För att uppdatera er lite så har jag hunnit med en hel del under den tiden jag varit borta.
För det första så har jag pluggat massa, bra och behövligt.
För det andra har jag insett att man inte behöver ha en dator för att överleva.
Och för det tredje har jag umgåtts så mycket mer med mamma och pappa, har kommit de lite närmare vilket är ett STORT plus.

Jaja, det närmar sig jul.
Under lovet är det inte så mycket som jag planerat in men de få saker som ska göras är :
1, Fixa praktikplats.
2, Tagga inför operation.
3, Dricka som fan hos madde.
4, Äta massa mat, bli fet och sen efter jul gå ner som fan i vikt.

Det är väl bara det jag har att säga om mitt lov och min tid bortifrån.

Men vänta, jag kom på en sak.
Nyår, vart dricker vi och med vilka ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0