Fredag !

Datum:  2008-02-22   Klockslag:  14:33:01 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jaa, jag tänkte bara ge johanna ett svar på hennes kommentar ! :D

Jag tog bort min gamla blogg och fixade den här istället för att i den gamla så var det bara "heido" texter och depp ! Och nu är jag fett happy så dom ville jag inte ha kvar så därför rök min gamla blogg :)

Och idag så har jag klippt mig, ser väl sådär ut, ska färga imorgon och hoppas att det blir bättre !
Blir mörkare då också.

Och alla människor, vafan händer ikväll ?
Jag är så jävla uttråkad så jag måste bara göra nånting.
Om pappa är normal kanske jag kilar iväg till jesse.

På någon konstig väg så vill jag att skolan ska börja nu och fråga mig fan inte varför för det vet jag inte ens sälv.
Haha, känns ju rätt normalt att vilja gå till någonting som man inte tycker om i vanliga fall.
Men men, i miss the people there.

Nu ska jag gå och kolla på tv, äta och kanske hitta på nånting annat kul ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0