Hej Fredag !

Datum:  2008-02-29   Klockslag:  11:20:37 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Imorse kunde jag inte ens röra mig ur sängen när klockan ringde så jag tog sovmorgon.
Åkte väl till skolan runt 10 kanske, har ont i min höft och mitt knä.
Men jag tycker om smärta så det gör ingenting.

Och idag åker jag till Madde iaf, sen så får jag se vad vi hittar på för skoj. Kanske spela kort med papi som sist och jag VANN !!!
Ingen som kunde ha trott det om mig.
 
Fia : Men karin, varför ser du så jävla bitchig ut ?
Jag : Va snackar du om, det gör jag väl inte alls ?
Fia : Joho, du sitter ju och kollar som en bitch.

Hihi, vi tycker om varandra ! :D
 
Nu ska jag göra ett bokomslag för jag ska bli författare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0