Jag hatar Näthandel !

Datum:  2008-02-27   Klockslag:  10:47:39 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
Jag hatar att gå upp på morgonen. Men vem gör inte det ?

Just nu så sitter jag och ska göra min egen hemsida men det går inte så bra skulle jag vilja säga.
Man kanske inte ska kopiera allting av andra utan lära sig själv så man inte gör fel.
Men men, jag får väl försöka iaf.
Verkar inte som om jag gör några som helst framsteg.

Igår fick jag lite damp måste jag säga, jag ska spela tre matcher på fyra dagar.
Och jag som inte har tränat på typ tre - fyra veckor. Känns ju skitbra !!

Vem vill leka fullgubbe på fredag då ?
Vart  är det party ?
Jag har ingen som helst lust att sitta hemma och ruttna.
Let's have fun typ ja ..
Jag saknar det gamla lite.

NU SKA JAG FRÅGA MIN LÄRARE OM HJÄLP OCH HON KOMMER FÅ DAMP, PUSS PÅ HENNE !

Kommentarer
Postat av: E

Haha, duktig brud där ! :D

2008-02-27 @ 10:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0