Lars Winnerbäck - Faller

Datum:  2008-02-26   Klockslag:  14:24:43 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag är sååååå otroligt jävla klantig !
Jag ramlade av stolen när jag satt på lektionen för att jag vickade på stolen.
Way to go Karin !
Fan, jag fick ju en bula i bakskallen så nu har jag ont i huvudet.

Sen så skulle vi gå ut och gå på idrotten men vi tog bussen ner till torget så vi slapp gå.
Men när vi skulle tillbaka så hann vi precis med bussen, vi fick springa men det va regningt så vi ville inte stå ute i regnet och bli blöta.

Och nu är det såhär, min hemliga kärlek är Lars Winnerbäck !
Förlåt, men det är sant, söt är han också :D
Men nu så ska jag jobba vidare, sen så ska jag till Östhammar så jag kan åka med pappa hem.
Och ikväll så äre träning, YEY typ.

I love Winnerbäck today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0