Lördag hos madde vafan !

Datum:  2008-02-23   Klockslag:  13:48:52 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)

Kom nyss hem, eller aa .. hem till Madde !
Men det är som att komma hem så det är ingen som helst skillnad mot att komma hem till sig själv.
Jaja, men iaf så ska vi leka färga mitt och Linus hår lite senare, får väl se hur det blir.

Haha, igår så höll jag faktiskt på att dö.
Jag och jesse skulle gå och leka med Alex och så.
Vad ska man säga ?
Man får ont i magen av att skratta för mycket.
Så jävla blåsta människor får man ju leta efter :)
Och när jag och jesse skulle gå hem så råkade jag göra henne blind, men jag tror nog hon tycker om mig ändå, får hoppas det iaf.

Jag och madde sitter och kollar på sjukhuset och hon har kommit fram till att hon aldrig ska föda barn normalt.
Men ja, det återstår väl att se hur det blir med den saken.
Haha, vi sitter och tjatar som fan om att vi vill ha barn, men nej .. Vem fan ska ta hand om ungen ?
Jag skulle ju inte direkt kunna ta så stort ansvar, jag håller knappt koll på mig själv.

Men men, nu ska jag gå och leka vidare med Maddish så får jag väl se om jag har nånting mer att skriva sen.
Men det tvivlar jag på :)


Kommentarer
Postat av: madde

haha ja för fan, föda barn vill jag aldrig haha

2008-02-28 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0