Skjut mig !

Datum:  2008-02-28   Klockslag:  10:25:34 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)

Jag har ont i magen så jag dör ! Skulle inte tacka nej till att vara kille ska jag säga.
Tjejer är värdelösa, dom snackar skit, är falska, dumma i huvudet och allmänt söta.
Föda barn kan dom göra också, det är väl ett plus.

Ikväll så har vi match mot alunda !
Orkar egentligen inte ens spela men får försöka iaf.

Såhär kommer min dag att se ut :
 
- Skolan
- 17.10 hemma i öre.
- Käka middag och packa.
- 18.00 samling i östhammar.
- 19.00 matchstart
- 22.00 hemma

Jag kommer ju dö.
Och så måste jag plugga, typ ta igen det jag inte gjort osv.

Sen så ska jag väl försöka få tag på madde angående imorgon och se hur det blir, om jag ska dit eller om jag är i östhammar eller hur fan det nu blir.
Jag blir ju tokig !

Men nu ska vi vara glada :)
Inga sura miner här inte.

Information & Layout SUGER RÖV måste jag bara säga !


Kommentarer
Postat av: madde

bara att ringa när du kommer hem, är vaken länge :P

2008-02-28 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0