Söndag och Skola imorgon.

Datum:  2008-02-24   Klockslag:  17:45:41 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag är typ omöjlig att dela säng med, jag kan aldrig ligga stilla tror jag.
Tycker synd om er som delar säng med mig !

Men ja, igår så lekte jag lite hos Madde.
Vi färgade håret på mig, så nu är jag typ brunhårig igen, eller aa .. nånting sånt.

Bakade gjorde vi också, kladdmuffins med dumle i, gott gott.
Sen så .. hm ..
Vi var ute och gick långt också, vilket vi också alltid gör.
Och imorse när jag vaknade så hade Madde redan åkt så jag kunde ligga och bre ut mig hur mycket som helst utan att det gjorde nånting.
Det gillar vi.

Sen så när jag skulle hem så åkte jag med Micke och Linus in till Östhammar och därifrån tog jag bussen ( som jag hatar över allt annat på hela jorden ) hem.
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.

Imorgon börjar skolan också, men jag har sovmorgon det första jag har så jag klagar inte.
Har sovmorgon på tisdag också. Bätte start kan man väl inte få eller ?

Idag gillar jag Staind extra mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0