Torsdag

Datum:  2008-02-21   Klockslag:  13:57:10 Postat i: » allmänt  Kommentera här (3)

Då var det torsdag då.
Gick väl och la mig runt två eller så eftersom jag låg och kolla på massa kul på tv.

Men jag va uppe tidigt ändå, typ runt nio. Väl uppe så gjorde jag inte så mycket tills Jesse ringde.
Vi gick ut och gick, vilket inte är så ovanligt när det gäller oss.
Man håller aldrig tyst utan det finns alltid någonting att prata om.
Kärlek till den människan säger jag bara !
Annars så har det väl inte hänt så mycket idag.
Och snart kommer mamma hem, då kan man inte sitta och lyssna på musik lika högt längre.

Men ja, träning ikväll och jag tror inte jag åker dit för jag är sjuk !
Eller ont i huvudet och halsen, men det kallar jag sjuk.

Jag har tänkt på en sak.
Varför är alla typ i en depp period ?
Jag förstår inte, jag är typ hur glad som helst, men det är väl bara jag det.
Men men, hoppas alla människor tar och rycker upp sig och blir lite glada !

Dagens kärlek blir Jesse !
Bättre människa får man leta efter.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sluta ljug nu karin! din gamla blogg säger att du är lika depp som oss andra!

2008-02-21 @ 21:52:49
URL: http://fallin.blogg.se
Postat av: johanna

sluta ljug nu karin! din gamla blogg = lilka depp som oss andra! d et är normalt att va depp :]

2008-02-21 @ 21:54:41
URL: http://fallin.blogg.se
Postat av: johanna

oj så råka ja skicka två, nu blire tre då :DD hahah

2008-02-21 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0