ANDERZZON GOES EGO ?

Datum:  2008-06-30   Klockslag:  13:48:56 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
Idag tänkte jag att det är så jävla dåligt väder så jag ska ligga inne och kolla på film och vara hur egoistisk som helst och skita i alla människor runt omkring mig.
Och jag har börja lägga upp massa bilder hela tiden, jag vet inte varför men det är kul.

Men en sak som jag måste säga till er är iaf, Melissa Horn !
Kan man hitta någon bättre artist ? Jag tror fan inte det.
Hennes duett med Lars winnerbäck blev uttjatad så då laddade jag ner massa låtar med henne, det var väl ett tag sen.
Men sen dess har jag bara suttit och nött hennes låtar, det finns inga bättre !



Karin Andersson
1991-02-15
Bättre kan det inte bli.

Kommentarer
Postat av: A.

Jag saknar dig hjärtat !

2008-06-30 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0