Du är så hatad älskling.

Datum:  2008-06-17   Klockslag:  22:37:14 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
Varje dag, varje gång du sätter din fot innanför dörren.
Då är jag rädd att du ska avslöja mig, det jag gör.
För vad har jag kvar om du gör det ?

Om du avslöjar mitt liv, inför någon annan så lovar jag att banka dig gul och blå.
Du skulle ha sumpat dina chanser som du gjort så många gånger innan.
Du skulle sätta mig i en sådan situation som jag aldrig skulle klara mig hel ur.
Nog för att jag har klarat mig förut.
Men det är lättare att falla tillbaka, som så många gånger förut

Varje dag du kommer hem, är jag rädd för dina ord och handligar.
Jag kan aldrig älska dig som jag en gång gjorde.
Genom eld skulle jag gått för dig.
Men nu hatar jag dig mer än någonsin förut.

Kommentarer
Postat av: chris

har börjar med dagenfråga i min blogg för att ta reda på vad bloggarna tycket är bäst. & idag är frågan vad idrottar/tränar du ? :D

2008-06-17 @ 22:53:54
URL: http://chrizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0