Regn, regn och åter en jävla massa REGN !

Datum:  2008-06-28   Klockslag:  22:17:45 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Idag gick jag upp, satte mig i bilen och åkte med brorsan och resten av familjen till Rådmansö och kollade på alla båtar och det var rätt fint väder när vi åkte, men när vi väl var där så ÖSTE det ner regn och jag var på väg att börja gråta, seriöst.
Men iaf, var rätt najs ändå eftersom det fanns så mycket att kolla på, men jag kunde inte låta bli att skratta lite eftersom Rolles motor inte ville funka som den skulle.

Efter att vi stått i spöregn och blåst och kollar på racet så blev det äntligen en prisutdelning, Fredrik och Stefan kom tvåa i sin klass. Och fan va jag dog, seriöst. Killen var ju så sjukt snygg så man kunde inte slita ögonen från honom.

Men nu iaf, jag vet inte vem milla är men hon påpekade att min blogg blivit tråkig, det kan jag hålla med om, men fuck a duck, jag känner mig som en jävla rutten uteliggare som inte ens har tak över huvudet och har blivit misshandlad tusen gånger om just nu,
Det ända jag gör är att jobba, jobba och sover.
Jag är inte happypanda hela tiden för jag tänker, och då blir det massa texter och skit, kan inte hjälpa det.
Men lovar, det blir ändring på det !



Måste bara påpeka att det är rätt kul att min kamera har dött så jag inte kunde ta några nya bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0