Torsdags Favoriter.

Datum:  2008-06-19   Klockslag:  22:11:57 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Idag har jag haft ett gäng låtar som jag suttit och lyssat sönder idag.
För att vara snäll tänker jag dela med mig av mina Torsdags Favoriter.

Ferras - Take My Lips
Lars Winnerbäck - Hjärter Dams Sista Sång
Lazee ft. Neverstore - Hold on
Neverstore - L.Y.D
Red Hot Chillie Peppers- Scar Tissue
Sunrise Avenue - Rome
Timbuktu - The botten is nådd
Lars Winnerbäck - Faller
Chris Brown - Forever
Melissa Horn ft. Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut
Collie Buddz-Mamacita
Jason Mraz - I'm yours
Rihanna - Take a bow
johnny cash - I Won't Back Down
Lars Winnerbäck - Jag är hos dig igen

Och imorgon är det fredag, midsommarafton och storebror kommer hem, förhoppningsvis.
Ska käka med familjen och så, sen så blir det lite smått party för min del för jag ska upp och jobba klockan åtta på lördag morgon.
Men nu blir det te och film med mamma.

Skulle du sakna mig då, när jag inte finns längre ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0