Får jag slå ihjäl dig ?

Datum:  2008-03-26   Klockslag:  23:33:18 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Kan någon ge mig någonting som jag kan slå på ? Någonting som jag jag slå sönder och samman. Någonting som pallar tusen slag och till slut går sönder. Inuti mig finns det fan hur mycket ilska som helst. Onödig ilska men den finns och på någon sätt så måste den ut. Men hur, ja det vet jag fan inte. Kan jag få slå ihjäl dig ? Kan jag få slå dig tills du inte orkar mer och bara rasar ihop ? Kan jag få slå dig så allting bara försvinner ?

Älskling, varför förstår du inte ?
Det är inte jag som bestämmer längre.
Du gör mig till ett känslokallt äckel som inte vill annat än att skada och såra folk.
Hjälp mig älskling, hjälp mig att förstå så kommer allting att fungera så mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0