Hej och godmorgon onsdag ?

Datum:  2008-03-26   Klockslag:  13:53:18 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Ja, vilken dag är det idag egentligen ? Jag har fan ingen koll för fem öre. I måndags var jag hemma och sov, nördade mig och va osocial. Tidags, var hemma hos erika och kollade på film och höll på med andra världskriget. Haha, Haaaaaaaaaampuuuus ! jag seriöst dog, men nu har jag återuppstått och ligger och kollar på film ute hos madde.

Varför har en del sån jävla tur med allting medans andra har otur så det bara skriker om det ? Asså, inte för att jag har speciellt otur eller tur heller för den delen, men sitter och kollar på just my luck så jag bara funderade lite på den saken med madde. Tänk om man kunde typ ha tur i allt man gjorde, i precis allting. Att allting gick som man ville hela tiden och man vann massa pengar och skit. Okej, det skulle nog vara kul och så men efter ett tag så borde man ju tröttna, när man har allting man vill och önskar sig. Tänk att ha otur i allt istället, tänk att när man går upp på morgonen så börjar det med att man typ missar bussen, kommer försent till skolan, tappar bort massa saker och så. Hellre har jag nog otur än att få precis som jag vill. Men aja, nog om det.

Och nu vill jag bara ha en enda sak i hela världen, en tipp topp dag men en pangfylla, roliga människor och att allting bara flyter på. Men det får nog vänta tills i helgen skulle jag tro. Får se om jag och madde ändrar uppfattning tills ikväll.

Men nu orkar jag inte tänka mer så nu blir det film och vara allmänt jävla lat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0