Jag skulle göra vad som helst för att se dig lycklig.

Datum:  2008-03-17   Klockslag:  21:52:08 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Hjärtat jag vet hur det är, när ingenting stämmer och du bara vill försvinna. Men en sak vill jag säga. Du är precis som alla andra, du vill fly när du blir skrämd, du vill bort från det onda. Men det finns nog någonting som skiljer dig  från mängden. Drogerna.

Du väljer att punda och bete dig som ett jävla as men fine, det är ditt val och jag ska inte bry mig. Men du vet att du en gång var hela min värld och lyste upp min dag. Du gjorde mig till den jag är idag, jag kan sträcka på ryggen och gå min egen väg. Idag är jag stark ! Och det har jag dig att tacka.

Du finns fortfarande i mitt hjärta och det kommer du nog göra en tid framöver också.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, men ibland vet jag fan inte vad du håller på med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0