Men vafan !

Datum:  2008-03-17   Klockslag:  13:57:19 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Bilddagboken funkar inte, mitt liv är över. Haha, ja jag är typ besatt av den sidan, jag har inget liv, jag har bilddagboken ! Men iaf så har har varit hur duktig som helst nu, jag har räknat enligt planeringen på matten men det var bara för att den där specialläraren hjälpte mig och var så söt. Jag tror fan jag behöver hjälp med sånt skit, men aja sånt är livet !

Nu så jag har info & layout, vilket jag inte tycker så mycket om, göra visitkort och sånt skit. Fattar inte mycket men det ordnar sig nog. Jag har gjort en logga iaf, det är ju huvudsaken.

Och idag så tycker jag om den där tanten ! Hon är sur som fan, men hon hjälpte mig. Puss på henne !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0