Torsdag hemma hos Bella.

Datum:  2008-03-21   Klockslag:  13:11:43 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag vet inte ja, först så skulle jag bara in till uppsala för att möta madde och käka donken. Men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår. Madde ringer och frågar om vi vill dricka med bella och erika och jag är såklart på !

Först åkte jag ju då in till uppsala, mötte upp madde på stationen sen drog vi och käkade. Eller innan det var jag och lämnade pengar till bella i östhammar. På väg hem från uppsala höll vi på att somna i bussen. Väl hemma hos bella började vi väl dricka runt sex halv sju. Sen så satt vi och prata och prata, om precis ingenting. Efter det kom maddes morsa och hämtade oss och sen så ska vi inte prata mer om det.

Hejdå, nu ska jag gå och kolla på tv med madde och fetta i massa onyttiga saker va !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0