Tråkdag = Filmer och massa musik.

Datum:  2008-03-23   Klockslag:  14:04:07 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
Ja, igår kom jag hem igen. Mamma och pappa kom och hämtade mig för dom tyckte att jag kunde vara hemma och äta mat i alla fall. Men efter det så låg jag bara uppe på mitt rum och kollade film och ignorerade dom, sött, jag vet. Först kollade jag smala sussie, och nej jag har inget liv. Efter det kollade jag på not another teen movie som jag lånade av madde. Hade inte sett den på år och dagar men den är fortfarande lika meningslös och rolig. Sen så blev det massa musik som jag satt och lyssnade på typ hawk nelson, lars såklart, kent, the killers, niprone, petter, sum 41 och ja, massa annat skit som jag inte kommer ihåg. Pappa blev inte så glad så han gick och la sig och då var jag ännu sötare och höjde volymen lite till. Haha, jag är fan elak ibland. Men i alla fall så är det ju söndag idag och det snöar. Jag har tråkigt och funderar på att typ åka till östhammar och göra nånting. Men pamela den nörden är inte hemma så då är det inge kul !!

Nu ska jag gå och nörda, ignorera pappa och vara osocial !

Kommentarer
Postat av: Viika

Ha en trevlig fortsättning på dan! :)

2008-03-23 @ 14:11:18
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0