yeeeay, lov !

Datum:  2008-03-19   Klockslag:  19:09:36 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Tisdag :  Var ledig från skolan så åkte in till uppsala, gick runt där sen så lekte jag lite också, efter det så tröttnade jag och åkte hem. Väl hemma så somnade jag på soffan och när mamma kom hem så va hon söt och gav mig pengar. Sen så tänkte jag åka och kolla på träningen men det slutade med att jag hamnade hemma hos pamela ett tag, sen hos adam. När jag kom hem så somnade jag på en gång. Så jävla trött jag blev utan att göra nånting.
 
Onsdag :  Modevisning i skolan så åkte dit och kollade på den, gjorde ett prov och hade allmänt kul med carro, kastade stolar och slogs. Fan, vi hade ju damp ! Efter det så kollade vi på modevisningen igen, sen åkte jag hem, kollade på film och sen så somnade jag igen !

Torsdag :  Åker in till uppsala om det nu blir så, möter madde och kanske träffar jonna och jesse, får se hur det blir med den saken, har inte hört någonting än.

Nu ska jag nog gå och göra ingenting som vanligt, men jag lider inte av det iaf :D Och nu är det lov för den delen, så jävla skönt  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0