Ett nej tar mig ett steg framåt.

Datum:  2008-05-24   Klockslag:  00:34:10 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Ett nej förut var ett steg bakåt.
Ett nej nu är ett steg fram mot någonting som jag vill och gör emot någon annans vilja. Det ger mig en kick, ett ögonblick som varar, men inte allt för länge. Förut såg jag ett nej som någonting helt förbjudet, ett nej var ett steg bakåt.
Kicken som jag får, ger mig en känsla av att jag är oövervinnlig, ingenting stoppar mig. Jag kan, jag vill och jag ska.
En dag vill jag flyga, en dag ska jag flyga, en dag kan jag flyga. Även om någon säger nej så ska jag bevisa att jag kan, gå emot eran vilja. Gå emot allting jag tror på.
Allting går om man har viljan, ingenting är omöjligt.
Förut, när man inte fick som man vile satte man sig ner och surade.
Men nu tar bara ett nej mig ett större steg framåt, jag går emot eran vilja och alla era regler.
Ni sätter gränser, men jag bryter dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0