Hej hoe, jag lever.

Datum:  2008-05-31   Klockslag:  14:11:47 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)
Ja, faktiskt så gör jag det. Även om man inte kan tro det för jag aldrig skriver. Men jag har i alla fall gått och kärat ner mig totalt ! Jävlar asså, dom har tagit mitt hjärta och inte kommer jag få tillbaka det heller.

All min kärlek till ALL TIME LOW !

image7
Men igår så hade jag lite smått mysigt på kvällen och så.
Gick runt och kollade på allt folk som har kommit hit nu, egentligen är det ingentig att kolla på men det gjorde jag ändå. Madde och jag var feta och delade på en pizza på jakten och sen så knatade vi hem till Jessica och hämtade henne och vidare till Erika. Sen så gick alla människor ut och bara glodde. Jag lovar, jag och Madde gick fan minst en mil igår !
Men nu så är jag hemma hos Madde igen iaf, en vecka sen sist och ett år sen första gången jag var här. tiden går fort när man har roligt.



Men som sagt, all kärlek till All Time Low.

Kommentarer
Postat av: karro

hoppas du får en underbar dag i solen :D
kram

2008-05-31 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0