Too little too late !

Datum:  2008-05-08   Klockslag:  12:38:03 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag är verkligen kass på att hålla min käft stängd, jag vet inte varför men på något sätt så lyckas jag sumpa det mesta.

Jag vet att jag gjorde fel som öppnade munnen till fel personer. Men jag kan inte göra någonting åt det just nu. Jag kan bara be om ursäkt tusen gånger om inte mer. Jag kan verligen inte göra mer och det är alla medvetna om.

Men nu ska jag iaf säga att det ända jag gör om dagarna är att jag går till skolan ett tag, åker hem och typ käkar middag om det passar sen så går jag upp och lägger mig och somnar efter the war at home sen så vaknar jag vid tio. Efter det så kan jag inte sova på nätterna så jag ligger faktiskt och pluggar, det kan jag inte påstå att jag gjort mycket på den sista tiden, plugg är inte min grej.

Även om jag vill och även om jag ångrar det så är du helt borta nu och jag hoppas för allt i världen att du inte kommer tillbaka, du gör mig till någon jag inte vill eller kan vara, Dina krav är för höga och jag kan verkligen inte ta den pressen av dig igen, du har redan tagit två år av mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0