Stämmer ju.

Datum:  2008-11-06   Klockslag:  09:14:38 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag läste nyss om vattumannen och det roliga var att det stämde precis in på hur jag är och hur jag lever.
" Vattumannen längtar efter ombyte och personlig frihet "
Ja, jag vill bort från Öregrund och alla jobbiga människor, jag vill ha min frihet för annars mår jag inte bra.

" De ser längre fram än de flesta andra och kan förutse händelser och konsekvenser. "
Stämmer perfekt för det är så det är.

 " Lämpliga yrkesval: Författare, talare, föreläsare, vetenskapsman, uppfinnare, astronom, socialarbetare. "
Stämmer också för jag tycker om att skriva saker, prata och förut funderade jag på att bli Socionom av allt man kan tänkas bli.

Men nu ska jag försöka jobba lite, för jag ligger fortfarande väldigt mycket efter utan att jag vet om det.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0