Dra åt helvete.

Datum:  2008-10-29   Klockslag:  03:16:02 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Klockan är ju sisådär 03.10 i skrivande stund och jag kan fan inte sova fast jag så jävla gärna vill göra det.
Sov inte på hela natten igår heller, fattar inte vad som är fel.

Drog till bella igår, gled vidare över till adam och glodde på massa skit, somnade där och sen så åkte jag iväg med madde och hennes morsa idag till vafan de nu heter .. där ute i skogen någonstans.
Kul, billigt och bra.

Och nu till själva rubriken.

Du tror att du kan göra vafan som helst med mig, behandla mig som någon jävla trasdocka.
Men du, nu ska jag tala om för dig att du har gjort det för sista gången, jag tänker inte ta mer skit av dig.
Jag förtjänar någonting så mycket bättre och det kommer jag aldrig få från din sida.
Du fick mig att inse det för några timmar sen, du är inte värd min tid mer.
Om jag skulle skriva ner allt mitt hat så skulle det bli världens tjockaste bok för tillfället.
Det finns så mycket saker som jag skulle kunna få ur mig, men jag vet inte riktigt hur.
Därför tänker jag gå och lägga mig i sängen nu, försöka sova ( vilket inte kommer att gå ) och sen imorgon åka hem och klippa av mig håret och vara allmänt deppig och lat.
Och allt är din förtjänst, puss och kram på dig ditt jävla kukhuvud !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0