Hey hoe, snart helg !

Datum:  2009-08-26   Klockslag:  15:02:33 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Okej som alla vet så älskar jag när det är helg !
Och den här helgen bjuder inte bara på alkohol och skratt utan en tur till Barkaby och shoppa loss med madde minsann.
För övrigt så har jag då kommit tillbaka till skolan och den normala vardagen igen vilket är grymt skönt. Man vet liksom vad som väntar när man går upp på morgonen och man vet vad som händer dagen därpå. Man behöver aldrig gå runt och fundera på vad man ska göra under dagarna. Underbart !
Sen en annan bra sak är ju också den att man får lite pengar i slutet på månaden också, det är ett bra men ytterst litet plus enligt mig.

Annars då karin, vad händer ?
Jo men det ska jag väl berätta, det händer ingenting.
En summering av Alanya kommer så småning om upp och då kommer förhoppningsvis bilderna och våra fina videor också upp. Hoppas det uppskattas med många skratt !

Och nu så kommer jag inte på så mycket mer att skriva förutom att jag hatar att lokalan inte går lägre, för jag är för lat att gå ner till stationen när det regnar ! ( ÅH JAG HATAR SVERIGE OCH REGN ! ) Så därför sitter jag kvar i skolan och "pluggar" lite extra idag och det kommer jag säkert göra många andra pissväderdagar framöver.

Men ja, over and out kanske ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0