Summering av Alanya !

Datum:  2009-08-26   Klockslag:  22:59:32 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Då ska vi se om jag kan summera våran resa i lite bilder kanske. Får se om jag lyckas !
Here we go.



Ready for Alanya ? Njae, fett trött.





'"Jag har faktiskt övat ! "





Jag tycker väldigt mycket om att flyga, och det bästa är fönsterplatser !





Jag ville ha min väska så att jag kunde komma på den där jävla bussen och dricka mitt efterlängtade vin !
Sen väntade 2 timmars bussresa och då hjälpte vinet kan jag ju meddela.





Första morgonen bakis som ett as och älskade utsikten från våran gigantiskt stora balkong !





Madde och jag testade donken i Turkland och det är verkligen någonting jag inte kan rekomendera !





Utsikten från balkongen åt ena hållet.





Och åt det andra.





På dagarna var det så jävla varmt så jag typ dog, fick sitta på den enda skuggiga platsen jag kunde hitta och röka.





Sen gillade madde min stil så hon drog fram kamran ännu en gång.




Sen drog vi in till stan och typ ... gjorde ingenting alls !
" har du silikonbröst eller är dom äkta ? Jag slår var om att det är silikon "
Hej Karin blev en aning sur.


Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder idag, dom kommer antagligen imorgon eller någon annan dag.
Sängen väntar och det ska bli grymt skönt att sova.
Seeee yah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0