Ta mig tillbaka ?

Datum:  2009-08-02   Klockslag:  01:15:07 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag vill tillbaka till vardagen som jag hade i stockholm. Dagarna som var där, dom var verkligen super !
Folket man träffade, sakerna man köpte, dom jag bodde hos. Jag älskade verkligen allting.
Jag ska vara ärlig, jag åt knappt när jag bodde där. Åkte in till stan för att slippa äta middag.
Maten var det enda minuset där och att mina katter inte var där, men annars var allting perfekt.

Jag saknar också tiden då Andreas var en stor del av mitt liv, och marielle såklart.
Jag vill tillbaka till tiden då jag var liten och oförståndig.
Då man kunde skylla på att "ja men jag är faktiskt bara 15 år!".
Jag saknar det, allting.
Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0