100 % Sommar !

Datum:  2009-12-23   Klockslag:  14:07:39 Postat i: » allmänt  Kommentera här (1)

Som en del kanske redan vet så hatar jag julen.
Därför tänkte jag göra en liten rolig sak och göra värsta sommarinlägget istället så här kommer det komma bilder från sommaren 09, enjoy !



Älskade bakisdagar.



Turkiet  = Varma dagar, kalasfylla och jag blev brun!



Äckligt varmt, grymt skönt och saknat.



Fyllekvällar med bra brudar saknas.



Det är inte sommar utan att bada i vattenslangen!



Sommar till 100%!



Sommarminnen dudes!

Men imorgon är det julafton och det tänker jag skita i totalt.
Jag har sagt att jag inte vill ha några julklappar alls, jag tänker bara äta mat och kolla på Kalle Anka.
Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Madde

haha sommaren 2009 kändes länge sen...

2009-12-23 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0