År 2009 i text.

Datum:  2009-12-31   Klockslag:  00:34:39 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Sammanfattning av året 2009.

Januari :
Spårat nyår.
Opererade halsen.
Slutade med innebandyn.

Februari :
Jag fyllde 18.
Köpte cigg lagligt för första gången.
Köpte öl på krogen för första gången.
Var i Sthlm och fixade min praktik.

Mars :
Flyttade till Sthlm någon månad.
Lyssnade väldigt mycket på 2pac.
Längtade efter sommaren.

April :
Jobbade och bodde i sthlm.
Gjorde av med mer pengar än jag någonsin gjort förut.
Var ute och gick promenader med Madde O i skogen.
Var väldigt full och grillade.

Maj :
Jag mådde lite sämre än tidigare.
Lyssnade mycket på ill bill.

Juni :
Var full.
Slutade 2:an.
Köpte mina shutter shades och mina nya keps.
Flyttade hem från sthlm igen.
Robert.

Juli :
Åkte till Maddes ö och bodde där någon dag utan någon kontakt med omvärlden.

Augusti :
Brb. we were in Alanya.
Triokväll med Madde och bella.
Höll i kräftor.
Började 3:an.

September :
Lyssnade väldigt mycket på Johnossi.
Min msn blev cp.
Jag började bli glad igen.

Oktober :
Började min praktik på Gina Tricot
Sängen var min bästa vän.
KickOff för UF.
Saknade Andreas.

November :
Hängde ganska myckt i Aspö och Sund med bra människor.
Hängde även i en lägenhet på Berget.
Fick också en ny granne.

December :
Hade min sista dag på praktiken.
Utgång med brudarna.
Hade min egen julkalender, en klassiker - Mysteriet på greveholm!
Hatade julmust och julmat.
Lekte i gottsunda hos storebror.
Saknade Andreas.
Öppnade mig själv som person för dom närmre vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0