Sista praktikdagen = Utgång på ingång.

Datum:  2009-12-17   Klockslag:  23:08:47 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Imorgon kan fan folk inte påstå att jag är tråkig för jag ska ut, jag ska dricka vin och umgås med underbara människor!
Men imorgon är det fredag vilket också innebär att det är min sista praktikdag, både bra och dåligt.
Bra för jag slipper dammsuga golv, torka hyllor och städa upp efter andra.
Dåligt för att jag får inte jobba med Bella, hon är en söt människa tycker jag. Vi har nog alltid roligt tillsammans!

Men såhär ser min morgondag ut.
06.00 Klockan ringer, borde gå upp.
06.30 Klockan ringer fortfarande och jag måste packa så går upp.
06.30-07.30 Packar, försöker hinna äta, klär på mig, sminkar mig, pratar skit med pappa.
07.47 Bussen går för sista gången till min älskade och hatade praktik.
09.30 Börjar jobba lite smått.
12.30 Avnjuter en äckligt god cupido sallad.
13.15 Jobbar mina sista timmar.
16.00 SLUT PÅ PRAKTIKEN. (happyface)
16.15 Bussen hem till Zarah.
17.50 Antar att bussen är i Sund och middag med bra folk.
Sen är resten av kvällen ett mysterium för ingen vet någonting för vi har inga fasta planer förutom att vi ska ut på krogen !

Så, så äre mina vänner.
Nu ska jag sova och sen börja ladda som fan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0