Grattis i efterskott och tatuering på g !

Datum:  2009-01-29   Klockslag:  10:31:04 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Igår fyllde som sagt min böghög hela 18, vilket ska firas på fredag. De kommer lite folk som ska käka middag och så, sen får vi se vart kvällen bär oss, förra året tog den mig till östhammar iaf. Och i övrigt så har jag suttit som besatt och bara kollat tatueringar de senaste dagarna så nu vet jag ungefär vad jag ska göra.
Bara för att visa lite så kommer jag fixa till en bild lite senare någon dag som ska läggas ut. Det kommer nog bli rätt fint iaf får jag hoppas på. Och igår körde jag bilfan för första gången på typ 1 år, va rätt skoj och pappa tvingade mig att köra hela jävla vägen hem sen vilket jag inte alls gillade !
Men nu ska jag sitta och nörda mig fram tills vi börjar vilket är om några timmar !
( Ja, karin kom i tid till skolan idag för ovanlighetens skull ! )

Sen kan jag passa på att säga grattis till körkortet emil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0