Karin är inte så pepp på det här.

Datum:  2009-01-24   Klockslag:  01:54:19 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag vet inte varför men på senare tid verkar allting bara gå emot mig.
Familjen är upp och ner, sommaren är fortfarande helt och hållet oplanerad ( vill till p&l men vem ska dit med mig isf?), vill till danmark vilken nog blir av, vill till gotland om jag har råd. De är väl vad jag funderar på. 
I övrigt så vet jag inte riktigt om jag är så pepp på att blogga heller som ni kanske märkt. Dessutom har jag inget internet hemma för tillfället för det funkar inte (ovanligt TRE ! ) men det löser sig nog snart. Och nu är jag sur, sängen väntar.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0