Nyopererad = skönt !

Datum:  2009-01-15   Klockslag:  14:29:28 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)

Igår opererades jag då, rätt skönt att ha det gjort nu iaf. Trodde att jag skulle vara hur nervös som helst innan men allting gick bra. Fick sitta och vänta i någon timme innan jag fick komma in på operation men sen så gick allt snabbt och smidigt. Väl vaken och så var jag tvungen att stanna kvar för opservation i 5 hela timmar, fick ligga där själv med en hel del skrikande småbarn i samma rum. Men en sak började jag skratta åt, det var en liten söt kille där, kanske 5 år som sa till sin mamma " mamma, du borde klippa dig, du är ful sådär. " jag höll på att dö av skratt. Var väl hemma drygt runt tio sen så kunde jag inte sova så satt och kollade på filmer ett tag. Men iaf så kommer mamma hem snart, då får jag min glass och mina smärtstillande så jag slipper ha ont. Nu ska jag försöka sova lite sen får jag se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0