Pasta, ost-skinksååååås !

Datum:  2009-01-08   Klockslag:  20:14:33 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Jag och calle satt på bussen hem och diskuterade mat idag och vi kom fram till att båda ville ha pasta och ost-skinksås, skickar iväg ett sms till mamma och frågar vad vi ska äta. Vem tror ni blev gladast i världen om inte jag eftersom jag fick min efterlängtade tallrik framför mig.

För övrigt så har den senaste tiden varit lite väl seg men ska försöka hålla er uppdaterade, får väl se hur det går med det.
Kommande vecka är det iaf operation på onsdagen efter det kommer jag nog ligga hemma mest och kolla film och sova, vila upp mig lite. Och nu ska jag göra samma sak, hämta upp lite smått och gott också skulle jag tro. Får bli nötter, glass och lite thé ätandes framför tvn.




(Kanske kommer jag bli smal sen också, hoppas på det bästa !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0