Så mycket mer än en dröm.

Datum:  2009-01-13   Klockslag:  14:16:42 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Karin du suuuuuuger fifan.
Jag vaknade när klockan ringde halv nio imorse, skulle till vårdcentralen klockan tio.
Ja men vem vaknar 10.43 om inte jag.
Ringde ner till vårdcentralen och som tur var kunde jag komma senare under dagen. Annars skulle jag blivit ledsen eftersom jag väntat ett tag på det där receptet.

Imorgon är det iaf operation som gäller, känner inte att jag är ett dugg nervös just nu men det kommer väl inatt eller imorgon skulle jag chansa på. Men liksom det där är en operation som görs flera gånger om dagen så det finns ingenting att vara speciellt rädd för tycker jag. Nu ska jag iaf springa iväg och kolla på lite film hade jag tänkt, vila lite efter en stressig förmiddag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0