Blött, skönt och ganska så bra !

Datum:  2009-07-07   Klockslag:  23:53:42 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Igår drog vi ut till Maddes ö och så, hade allmänt mysigt och grillade eller aa, jag fick försöka grilla !
Efter många om och men så fick vi fart på grillen och vi kunde äta oss mätta och glada, sen var det ju bara att sätta igång att kröka och oj va kul vi hade kan jag ju lova !
Den dagen/natten tycker jag att vi måste göra om, kanske när det är lite bättre väder för när vi åkte hem regnade det så alla åkte typ tillbaka till sjöboden i badkläder för att kunna sätta på sig torra kläder när vi väl skulle sätta oss i bilen igen.
Annars har det varit en riktigt skön dag, bara slappat och liksom .. bara varit med människor som jag uppskattar och tycker om !

Fan va jag saknat Bella den jävla ungen, vi får dra en pangkväll med våra äventyr snart igen ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0