Galet !

Datum:  2009-07-13   Klockslag:  22:10:14 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Helgen som gått har varit, ganska så väldigt bra tycker jag.
Började med en vit fredag i östhammar sen vidare till gimo. Var och hälsade på Sabina och hennes söta bebis. Satt väl där några timmar innan vi började dra oss hemåt.
Lördagen började på ett annat sätt, jag och Madde lekte för fullt med Emil, hennes kusin. Och hur underbar är inte den ungen ? Glad och pigg hela tiden!
Sen bar det ut till stallet en snabbis och fixa lite med hästarna och efter det hem och göra sig iordning för kvällen.
Och ett ord kan beskriva den och det är; Galet !
Väldigt kul och jag lovar, har typ inte skrattat så mycket på .. hm .. länge iaf !
Och dagen efter ska vi inte ens prata om hur dåligt jag mådde och vart fan jag vaknade.
Lördagen var helt enkelt galen !

Drog en bakispizza med madde sen hem till henne och chillade lite innan jag vågade mig hem.
Åh, idag har jag sovit precis hela dagen förutom när jag var en snabbis till östhammar och fixade lite saker.
Imorgon är det jobb igen som gäller, fick dessutom mitt lönebesked idag, 6664 kr in på mitt konto på fredag, vem är glad om inte jag ?

Men ja puss så länge, vi hörs någon dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0