Idol och så vidare.

Datum:  2009-03-22   Klockslag:  10:44:33 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Igår satt jag som sagt och kollade på hockey med pappan. Och så helt plötsligt kommer det upp reklam för idol 2009 och pappa säger följande " Men karin, om jag kör upp dig till gävle den där dagen, kan inte du vara med i idol då? " och det roliga är att han är helt seriös. Jo visst, sjunga är sjukt kul och jag gillar det, men att skämma ut sig på tv är ingenting för mig måste jag säga.

Och idag ska jag till min morfar för att hans fru fyller 70 år, snacka old. Och jag som tycker att jag börjar bli gamal.
Efter det ska jag väl tjata lite på pappa så att vi kan köra lite sen ska jag börja skriva min rapport lite också.

Mindre roligt att färjestad vann igår, jag tycker inte om Jörgen Jönsson. Därför som det är synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0