Leverpastej osv på morfar, korvgubbe.

Datum:  2009-03-22   Klockslag:  21:27:48 Postat i: » allmänt  Kommentera här (0)
Ja, som sagt vare släktkalas idag då min morfars fru fyllde år, skoj men ändå inte för nu ska ni höra här ..
Min morfar är knäpp, alla hans barn kom till honom dvs 6 stycken, plus deras barn och barnens barn, Gubben är sisådär 75 år och han är så jävla otroligt stört tråkig så han går in på sitt rum, lägger sig i sängen och kollar på skidtävlingar, jävla snoppgubbe.

På vägen hem så får jag för mig att samtala lite med mamma om morfar och det första jag säger är " mamma, jag kan inte kalla morfar för morfar, det finns ju ingen morfar ".
Puss på gubbfan.

Dagens låt får bli Anberlin - The unwinding cable car.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0